czwartek, 2 stycznia 2014

Pod choinką, czyli kalendarz # 1

Dla "grzecznych" babć i dziadków oraz jednej cioci pod choinkę postanowiłam zrobić kalendarze z tym, co dziadkowie lubią najbardziej, czyli ze zdjęciami wnuków, ale jak to mam w zwyczaju (bardzo brzydkim i za to dla mnie rózga się należy) wszystko robiłam na ostatnią chwilę i jak zwykle nie starczyło mi czasu:(
Kalendarze przyszły późno, czasu było mało a każdy ma przecież 12 miesięcy - 12 pomysłów na kalendarz. wypstrykałam się z pomysłów już pod koniec pierwszego kalendarza, na przymusie zrobiłam dwa następne, reszta czeka na Dzień Babci i Dziadka - taka ze mnie spryciula;)

STYCZEŃ






LUTY




MARZEC







KWIECIEŃ





MAJ






CZERWIEC






LIPIEC




SIERPIEŃ





WRZESIEŃ



PAŹDZIERNIK




LISTOPAD


GRUDZIEŃ


2 komentarze:

  1. Ochocho, Heńka gratulacje!!! Trzy kalendarze w jednym sezonie - dałaś czaadu i wcale nie widać braków pomysłowych;) Fajniutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, z "ust" znawcy tematu to podwójny komplement :)

    OdpowiedzUsuń